Pınarhisar'a Müjde! TOKİ Geliyor!

09 Ocak 2020 18:24 Pınarhisar Belediyesi 3659

Başkan Talay, Müjdeyi Verdi! Pınarhisar'a TOKİ geliyor!

Sn. Talay;
"Çevre ve Şehircilik Bakanlığımız'da yaptığımız görüşmeler ve Toplu Konut İdaresi Başkanlığı ile gerçekleştirdiğimiz yoğun toplantılar sonucu Projemiz onaylandı.

Sosyal Konut Projesi dahilinde Pınarhisar'da 140 adet 2+1 konut ve 60 adet 3+1 konut inşaa edilecektir.

Durmadan İlçemiz için, Hemşehrilerimiz için mücadeleye devam edeceğiz!

Her Şey Pınarhisar İçin!" ifadelerini kullandı.

TOKİ Sosyal Konut Projesi'ne başvuracak vatandaşlarımızın, aşağıda belirtilen şartları göz önünde bulundurması gerekmektedir.

Başvuru bedelleri 2+1 konutlar için 500 TL, 3+1 konutlar için 1000 TL T.C. Ziraat Bankası A.Ş.'ye ödenerek başvuru yapılabilecektir.

SOSYAL KONUT PROJESİ
2+1 KONUT ADEDİ 140
3+1 KONUT ADEDİ 60
TOPLAM KONUT ADEDİ 200

Yatay mimari anlayışla, mahalle ve komşuluk kültürüne uygun 2+1 ve 3+1 planında inşa edilecek 200 Adet Sosyal Konut için başvuruları 15 Ocak 2020 tarihine kadar toplanacak.

Toplu Konut İdaresi Başkanlığı tarafından 100 Bin Sosyal Konut Projesi kapsamında inşa ettirilecek konutlar için, T.C. Ziraat Bankası A.Ş.’nin İlimiz dahilinde bulunan yetkili Şubeleri aracılığı ile başvurular kabul edilecektir.
Başvuru Bedeli 2+1: 500.- TL T.C. Ziraat Bankası A.Ş.
Başvuru Bedeli 3+1: 1.000.-TL T.C. Ziraat Bankası A.Ş.

BANKADAN YAPILACAK BAŞVURU İŞLEMLERİ :
Başvuruların kabul edileceği yer: Projesine göre T. C. Ziraat Bankası A.Ş.’nin Proje ilindeki yetkili şubeleri (Projelerin Bankası ekli listede belirtilmiştir.)

Başvuru sahipleri;
Nüfus Cüzdanı ile birlikte;
*Şehit Aileleri, Terör, Harp ve Vazife Malulleri ile Dul ve Yetimleri, Sosyal Güvenlik Kurumu’ndan alacakları “Belgeyi”
Engelli vatandaşlarımız, Engelli ve Yaşlı Hizmetleri Genel Müdürlüğü tarafından verilen kimlik kartının fotokopisi veya tam teşekküllü bir devlet hastanesinden alınmış sağlık heyet raporunu (en az % 40 engelli olduğuna dair) “Belgeyi”
Yetkili banka Şubelerinde “Başvuru ve Satın Alma Taahhütnamesi” imzalayacaktır.

Başvuru işlemleri sırasında;
*2+1 konutlar için; 500-TL (beşyüztürklirası) başvuru bedeli alınacaktır.
*3+1 konutlar için; 1.000-TL (bintürklirası) başvuru bedeli alınacaktır.
(Şehit Aileleri, Terör, Harp ve Vazife Malulleri ile Dul ve Yetimleri kategorisi hariç)

E-DEVLET ÜZERİNDEN YAPILACAK BAŞVURU İŞLEMLERİ
Başvuru sahibi;
• E-devlet üzerinde, Toplu Konut İdaresi Başkanlığı hizmetleri arasında yer alan "Konut İşyeri Başvuru" hizmeti ile başvuru yapabilmektedir.
• Başvuru ekranında, bilgilendirme ve ilan metninde başvuru şartları ile ilgili bilgilendirme yer almaktadır.
• E-Devlet üzerinden yapılan başvurunun tamamlanması için ilgili banka tarafından SMS ile tarafınıza iletilen hesap numarasına Başvuru Bedeli'nin yatrılması gerekmektedir.
• Başvuru durumunuzu E-Devlet Başvuru Listesi ekranından takip edebilirsiniz.
• Internet Bankacılığı üzerinden gerçekleştirilecek başvuru bedeli ödemelerinde sahte SMS bilgilendirmesine karşı dikkatli olunması ve hesabın adınıza başvuru işlemi için açılmış hesap olduğundan emin olunması önemle duyurulur..

ÖDEME:
*Satış fiyatının %10’u peşin (Başvuru bedeli düşüldükten sonra kalan tutar), kalan tutarın tamamı aylık % 0.49 oran ve 240 ay vade ile sabit taksit ile ödenecektir. (T.C. Ziraat Bankası A.Ş./T. Halk Bankası A.Ş. tarafından konut alıcılarına kredi kullandırılacaktır.)
*Taksit ödemeleri, sözleşme tarihini takip eden ay itibariyle başlatılacaktır.
*Projenin yeterli talebin oluşmaması veya mücbir sebepler nedeniyle projenin gerçekleştirilememesi halinde, başvuru bedeli belirlenecek geri ödeme takvimi çerçevesinde en kısa sürede faizsiz bir şekilde iade edilecektir.

BAŞVURU ŞARTLARI:
*Projeye başvuru yapabilmek için, başvuru sahibinin;
*T.C. vatandaşı olması,
*Proje il /ilçe sınırları içerisinde 1 yıldan az olmamak koşulu ile ikamet ediyor olması veya Proje il veya ilçe nüfusuna kayıtlı olması,
*Konut satın almak için başvuruda bulunanların kendileri, eşleri ve velayetleri altındaki çocukları üzerine T.C. sınırları dahilinde tapuda kayıtlı bağımsız konutlarının bulunmaması, kendileri, eşleri ve velayetleri altındaki çocuklarının daha önce Toplu Konut İdaresinden konut satın almamış olması şartları aranacaktır. (Şehit Aileleri, Harp ve Vazife Malulleri ile Dul ve Yetimleri kategorisi hariç).

*Şehit Aileleri, Harp ve Vazife Malulleri ile Dul ve Yetimlerinden; tapuda kayıtlı konutu olanlar veya Toplu Konut İdaresinden Hak Sahipliği Belgesini kullanmadan normal satış şartları ile konut alanlar, SGK’dan alacakları Hak Sahipliği Belgesi ile başvuru yapabileceklerdir.

**Aylık hane halkı gelirinin, en fazla net 5.500 TL olması gerekmektedir. (İstanbul İli için 6.000 TL (Başvuru sahibinin ve eşinin gıda, yol, vs. her türlü aldıkları yardımlar dâhil olmak üzere toplam hane halkı aylık net gelirinin toplamı.) (Şehit Aileleri, Harp ve Vazife Malulleri ile bunların Dul ve Yetimleri Hariç)

*Bir hane halkı adına, yani kişinin kendisi, eşi ve velayeti altındaki çocukları adına yalnızca bir adet başvuru yapılabilecektir.
**Başvuruları yapacak vatandaşlarımızın; 25 yaşını tamamlamaları gerekmektedir.

*Şehit Aileleri, Harp ve Vazife Malulleri ile bunların Dul ve Yetimlerinde; Konutlar %10 peşin 240 ay vadeli sabit taksit ödemeli ve taksit başlangıçları teslim tarihini takip eden ay itibariyle başlayacak şekilde satılacaktır. Sosyal Güvenlik Kurumu’ndan alınan “HAK SAHİPLİĞİ BELGESİ” ile Projenin bulunduğu İl sınırları içerisinde son 3 yıldır oturuyor olduklarına dair adrese dayalı nüfus kayıt sisteminden alacakları belge veya İl nüfusuna kayıtlı olduklarına ait belgeler istenecektir.

Konutların, adet, brüt m², net m² ve fiyat bilgileri ihale sonrası kesinlik kazanacaktır.

AYRINTILI BİLGİ İÇİN:TOKİ Web Sayfası, www.toki.gov.tr ve Bilgi Hattı:444 86 54

  • Etiketler
Belediye Yazılımı: Rota Bilişim © Tüm Hakları Saklıdır.